Co to są audyty językowe?

Są to specjalistyczne usługi testujące oraz analizujące potrzeby językowe pracowników firmy. Po przeprowadzeniu audytu i opracowaniu raportu klient zamawiający usługę ma pełne rozeznanie w :

  • poziomie ogólnego opanowania języka angielskiego poszczególnych pracowników
  • poziomie opanowania konkretnych umiejętności językowych potrzebnych do skutecznego funkcjonowania w biznesie (np. w zakresie rozmów telefonicznych, prowadzenia korespondencji, języka prezentacji biznesowych, itp.), z uwzględnieniem potrzeb językowych związanych z danym stanowiskiem pracy.

Na postawie wyników audytu w INTERSECTION przygotowujemy rekomendacje dla poszczególnych osób. Tak więc dzięki nam firma zamawiająca usługę wie, jaki program szkoleń należałoby zrealizować.

Na życzenie przygotowujemy informację o poziomie testowanych osób w oparciu o poziomy Rady Europy A1–C2 (Common European Framework) oraz tzw. "Can-do statements" określające umiejętności które powinny posiadać osoby na poszczególnych poziomach zaawansowania.

Zlecenie nam audytu językowego nie zobowiązuje do zlecania nam szkoleń.

Jeśli jednak zechcą Państwo zamówić u nas takowe, to oczywiście zrobimy wszystko, aby zaspokoić wszelkie Państwa potrzeby w tym względzie. Co wiecej, cena samego audytu zostanie wówczas umniejszona o rabat  (do rozliczenia w pierwszym rachunku za szkolenie jezykowe).